czwartek, 19 marca 2020

20 książek/2020 rok

Witam kochani!


Przychodzę dzisiaj do was z listą 20 książek, które chcę przeczytać w tym roku. Wszystkie książki mnie zaciekawiły i mam nadzieję, że uda mi się każdą z nich przeczytać i wam zrecenzować. Nie przedłużając przejdźmy do listy.


1. "Para zza ściany" - Shari Lapena
2. "Pacjentka" - Alex Michaelides  - Recenzja
3. "Pan O" - Lauren Blakely





4. "Lokatorka" - JP Delaney
5. "Podbój" - Elle Kennedy
6. "Błąd" - Elle Kennedy




7. "Miasteczko salem" - Stephen King
8. "Krąg" - Mats Strandberg, Sara Bergmark Elfgren
9. "Dwór skrzydeł i zguby" - Sarah J. Maas




10. "Harry Potter i komnata tajemnic" - J.K. Rowling
11. "Kasacja" - Remigiusz Mróz
12. "Co o mnie wiesz?" - Megan Miranda





13. "Czarna wrona" - J.L. Weil
14. "Król kier" - Aleksandra Polak
15. "Wybrani" - Christi Daugherty




16. "Naznaczeni śmiercią" - Veronica Roth
17. "Szklany tron" - Sarah J. Maas
18. "Fatalna lista" - Siobhan Vivian




19. "Szóstka wron" - Leigh Bardugo
20. "Central Park" - Guillaume Musso




 Karolina



3 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że sprostamy temu wyzwaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lokatorka za mną, podobnie Szóstka wron, przyjemnie spędziłam czas z tymi propozycjami czytelniczymi. :) A Miasteczko Salem czytałam chyba już trzy czy cztery razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Część z nich czytałam, część jeszcze przede mną. Bardzo podobali mi się "Wybrani" i reszta książek z serii :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia