czwartek, 2 kwietnia 2020

"Czarna Wrona" - J.L. Weil

Autor: J.L. Weil
Tytuł: "Czarna wrona"
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Ilość stron: 354
Data wydania: 2017-03-17

Witam kochani!
Dzisiaj recenzja książki, którą długi czas miałam na półce, ale nie mogłam się zabrać do przeczytania jej lecz w końcu się udało. Jest to drugi tom serii "Raven". 

Książka opowiada dalsze losy Piper, która stara się zmierzyć z konsekwencjami śmierci swojej babci. Zostanie Białym krukiem przysparza jej wiele zagrożeń oraz obowiązków. Postanawia odesłać swojego brata dla jego bezpieczeństwa lecz zamiast niego na wyspie pojawia się ktoś, kogo nie powinno na niej być. Piper musi poradzić sobie z nowymi obowiązkami, zaaranżowanym małżeństwem, treningami oraz uczuciami do Zane'a. 


"Uczucia są potężne, ale mogą być też niebezpieczne, jeżeli się nie umie ich kontrolować."

Pierwszą część serii czytałam bardzo dawno, więc zaczynając czytać drugi tom, musiałam przypomnieć sobie wiele rzeczy. O drugiej części słyszałam niepochlebne opinie, według mnie pierwszy tom zdecydowanie wygrywa lecz drugi nie jest najgorszy. Mi się książka podobała, według mnie autorka napisała ją bardzo dobrze, a okładka jest śliczna, jak każda z tej serii. 


"Nie mogłam zmienić przeszłości, ale moja przyszłość wciąż stała pod znakiem zapytania."
Książka nie ma niepotrzebnych zapychaczy, czyta się ją szybko i przyjemnie, mi to zajęło jedną noc . W kilku scenach mnie rozbawiła i podobały mi się dialogi pomiędzy bohaterami. Historia jest ciekawa, nie ciągnie się. Ta część wywołała we mnie pozytywne emocje na pewno w najbliższym czasie przeczytam trzeci tom. Nie przedłużając polecam przeczytać tą książkę, mi się podobała, z chęcią dowiem się waszej opinii na jej temat, jeżeli ją przeczytacie lub jeśli już to zrobiliście.

Ocena: 3,5/5

Karolina

6 komentarzy:

  1. Nie czytałam wcześniejszych tomów :) może kiedyś nadrobię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej serii. Może uda mi się ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam poprzedniej części, ale jakoś mnie ta seria nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi niestety ten tytuł bardzo źle się czytało, mimo że lubię takie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej serii. Nie czytałam w związku z tym pierwszego tomu,wiec raczej nie sięgnę po tę książkę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia