sobota, 4 kwietnia 2020

Podsumowanie miesiąca ~ Marzec



Witam Kochani!
Przybywam z podsumowaniem miesiąca, szczerze nie czytałam od bardzo długiego czasu i jestem zadowolona z wyniku, który osiągnęłam od około połowy marca. Nie spodziewałam się, że wrócę do czytania takiej ilości książek, ale jak już jedną skończyłam, poszła następna i tak kolejne. Przejdźmy więc do listy:

"Podbój" - Elle Kennedy 


Książkę tą przeczytałam bardzo szybko, bardzo mi się podobała. Lekka, zabawna, nic tylko przeczytać.

"Błąd" - Elle Kennedy


Kolejna książka Elle Kennedy, bardzo lubię to jak pisze ta autorka, została mi już tylko ostatnia część serii do przeczytania. Ta książka, również bardzo mi się podobała.

"Pacjentka" - Alex Michaelides ~ Recenzja


Kolejna książka która bardzo mi się podobała, na blogu pojawiła się już recenzja książki, do której serdecznie zapraszam.

"Para zza ściany" - Shari Lapena


Książka nie zrobiła na mnie ogromnego wrażenia, ale przyjemnie się ją czytało. Na dniach powinna pojawić się jej recenzja.

"Czarna Wrona" - J.L. Weil ~ Recenzja


Tom drugi serii. Historia mi się podoba, z chęcią niedługo zabiorę się za trzecią część. Na blogu pojawiła się już recenzja.


Dzisiaj to na tyle, jeżeli czytaliście którąś z tych książek z chęcią poznam waszą opinie na jej temat.

Karolina





9 komentarzy:

  1. Żadnej z nich nie czytałam, ale będę czekać na recenzję "Pary zza ściany", bo tytuł mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej z tych książek. Ale gratuluję wyniku. Ja niestety nie mam ostatnio czasu na książki :(

    Pozdrawiam,
    Karolina z TAMczytam

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych nie czytałam żadnej, ale o Pacjentce słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych książek, nie czytałam, ale może dopisze do mojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadnej z tych pozycji nie czytałam, a interesuje mnie tytuł: Pacjentka

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej z wymienionych książek. Zastanowię się nad sięgnięciem po któraś. W tym miesiącu robię kolejne książkowe zakupy, więc rozważę kupno.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o dwóch z tego podsumowania, ale żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio skończyłam sluchać audiobooka "Pacjentki" i bardzo mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy zestaw kwietniowy. Żadnej nie miałam okazji czytać ale szykuję się na Pacjentkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia